2016年2月12日 星期五

未曾了斷的恩怨情仇 (四.最終回):Bring Balance to the Force

討論接近尾聲,話題基本上都不是由我決定。

「Gary,回想當初教會被建立時,是同時有出版社和神學院,為何現在都不見了?」
「你期望我能夠回答這問題?我怎會知道答案!
不過按我見解,當創辦人和他的追隨者都離去後,總會有一些傳統會失傳。」
「我在想:能否重新建立這些傳統?」
「如何才能夠做到?我自己都不認識的,又如何重新建立?」

----(以下改用口語)----

「Gary,我開始懷疑:身邊D人覺得我們對信仰太認真。」
「唔止係懷疑,我都幾肯定D人係咁諗。你尚且留意下:
無論大過我地既、定係細過我地既,有邊個好似我地咁?」
「都唔係架,我識得有D都幾認真下架,但都係少 Lor!
(顯得不甘心) 我好擔心,再咁搞法我地會Lost左好多野。
教會咁多好既野,我唔想我地呢一代敗哂佢 Lor!」
「點能夠期望身邊既人好似我地咁樣諗?
我地而家係少數族裔喎,聚到幾個志同道合既人就要去做野!
無辦法,講到呢D野,唔能夠一味等架啦,
既然佢地行佢地o個套,咁我地咪行我地o個套,大家各有各做 Lor。
所以我先至話:要 Bring Balance to the Force!」
「Bal 唔到!引用會計師講法,Bal 唔到!」
「(語重心長) 你要對神有信心呀。」
「講呢D!」
「呢句說話係咁用架播!」

----(未曾了斷的恩怨情仇.全系列完)----

沒有留言:

張貼留言