2014年1月1日 星期三

撼到嘭嘭聲

好耐無用過口語寫日記,呢次用口語會比較方便

經常性合組下,我睇到一個唔多健康既現象:
係有講關係又成日玩
返黎敬拜聽道、小組查經祈禱都有
但依然唔清楚弟兄姊妹既生命有無被轉化
小組分享時感覺到都算,反而唔係開組既時間更加犀利
你一句我一句、大家嘻嘻哈哈咁
我有時自己一個諗番,都驚會唔會過份左

----

我成日都俾人話「無乜聽你講過野」
我好希望係我個人問題
因為我成日凝住小組既氣氛好唔鼓勵我分享太過個人既野
又或者話,小組好似唔鼓勵組員呢種偏向進深既分享

我知道組員有私底下聯絡
我難免覺得小組星期六晚分享唔到既野佢地會透過平日whatsapp解決
因為我都開始有呢種傾向
雖然大家平日都有互相守望支持,但如此情況小組的存在本義又是甚麼?

----

敬拜主席總會話新一年要立志
但我覺得我一早已經立左志:要趁年輕做更多走更遠
我之前已經做左、經歷過好多野,全部都有記錄在案
但要做同想做既事都仲有好多,多到我唔想重新再諗過「2014我要點點點」

都講夠啦,係時候要去做啦
稍後我再逐件逐件事詳細講好無?

沒有留言:

張貼留言