2018年6月3日 星期日

闖蕩過、浪跡過,係時候重出江湖??

我記性太好,好到一個地步,可以講返以前好多野,以及當中好多細節。

好記得2016年年尾,牧者認為我會慢慢淡出牧區,星期六晚唔會再出現。
而家諗返,係幾準確,2017年中段幾乎無乜點返過。

我keep住問:點解一定要係我自己行入教會,俾其他人見到我?
點解唔係弟兄姊妹行出教會,主動去搵返唔到教會既人?

當時仍然keep住寫blog,但同時減少在Facebook及Instagram分享,一個月可能只有一兩次。
並且無論係咩分享都好,都唔show自己個樣出黎。

一路去到2017年7月,同人去街食飯,先再有人捕捉到我個樣。
佢upload上Facebook時,我要求佢唔好tag我,無特別解釋原因。

緊接著既星期六,我返牧區崇拜,重新出現在眾人面前。
佢地當中有人話:「好耐無見過你返黎啦。隔左幾耐?」
「我見到你有keep住寫文,我知道你仍然存在,但就係見唔到你個人,好似消失左咁。」

當時我無講出口,話我係刻意咁做。
點解?因為我想知道自己同身邊弟兄姊妹關係係點,所以突然製造距離。

「我家陣唔理你!你仲唔即刻走黎搵我?係咪想死?」
我必須承認,呢種諗法好女仔,亦都好任性。
其實咁樣對自己都唔好,傷人又傷自己。所以後尾我無再咁做。

----

以前唔返牧區,至少都仲有星期日個詩班,同埋之後個崇拜。
但到左2017年尾,我決定要退出詩班。
既然無諗住要轉教會,所以好自然地又返左黎牧區。

然後佢地就話:「見到你呢排返得好穩定喎~」
再過多幾個月,佢地話我活躍左好多,又話我係「重出江湖」。

嗯,教會確實係一個江湖。哈哈。

沒有留言:

張貼留言