2008年11月6日 星期四

Sports Day

開心是好,同時打開自己個心好唔好?
答案係點我都好開心
----
一年一度 sports day in 長沙灣(小學sports day時都係呢度)
今次並唔係最投入、熱情既一次,不過是最奔放,最有參與既一次
(早知報埋100m,不過諗起自己起跑既reaction time error,就算了)
玩shot put同1500m - fair咁啦
發現原來自己對跑步有唔少『理論』
不過間接利用左d戰友,真不要得 hehe~
----
(懷疑A君曾否在稱謝主時作出低b行為,不過我相信佢係有原則既人)
----
mentor game -
(獨木橋是我地既必勝武器)
第一次拔河抽籤,見到一個形似『有』字既字
但其實係『冇』字,我地都開心得太早
估唔到ko埋集體記憶就抽到啦

其實一開始就覺CYP唔多想玩拔河,
不過我地冇放過佢(對手仲要係咁......『穩重』)
偏偏又漏左Twiggy(如果叫埋B君黎玩更好)

雖然,我地嬴唔到......
(再有下次,叫matthew頂上,起碼佢穩陣)
----
in certain extent, i believe that those 'masterpieces' can only be appreciated
some secondary interpretion can only be 'masterpiss',
and even some have irrevelant viewpoint and analysis, which are 'master-miss'
(sigh)
----
『樂極生悲』?唔只咁簡單
『樂極』,仲容易俾人『屈機』

其實
『樂極』,更要『謙卑』

沒有留言:

張貼留言