2008年11月29日 星期六

強烈的燒焦氣味

re:
係既,點會有人想身邊人犯同自己一樣既錯誤??
不過我諗我理唔到咁多,太多野需要我care
可能等到我諗起你d問題時,自己已再一次趺低......

不過呢幾weeks之內,我留意到好多野
一直希望自己決定冇錯
----
除左「高音」之外,諗唔到其他詞語形容
Kokusyoku Sumire - Watashi no Gakudan
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=V4Lhjmow6wI#t=31s
----
話說俾CYP望下我張jupas list,叫佢comment一下
又見到佢勁講其他mentees揀埋d乜乜物物,呢樣唔好o個樣唔得,
expect佢會講對我張list既見解
終於,CYP叫我過去,我擔張椅過黎,
點知佢話:『冇乜野架la,拎返你張list走la~』
我既反應係...... =.=
(都好正常,已經避開左好多高風險項目)

PE--Adventure Games
好正
玩『天國的階梯』真好笑
根據Eric的詞句--隻腳不斷perform SHM =.="

Gary is a man,
who is not meant
to be mad,
but always makes amendments
and will not easily 'end'.

我真係忍受唔到自己再係咁
強烈渴求改變--我唔想「前程似『咁』」

近日亦的確少了領受
唯一印象深刻既週四返學遲到
但撞正地鐵訊號故障而冇事

其實我......
我......
我好恨我自己......

沒有留言:

張貼留言