2008年11月22日 星期六

Continous(edited ver.)

近日
持續夜瞓
持續對自己學業感失望
持續用眼、用腦過度

偏偏又能
持續有拼搏精神
持續過著充實(而不快樂)的日子
持續冇因轉季而生病
持續在xanga打長post XD
----
開始改觀
1.對自己的睇法
kai左、專注度下跌、好多濕碎野記唔到
需要內儉、反省、改正
-仲考慮緊mock完break前再癲一次

2.對____的睇法
兩個week後回顧,對此心灰意冷,circles始終都是問題癥結所在
看來需要『結構性轉型』,維持自己想要的
應該一早接受這事實,一早深入了解
被聰明所誤,無奈
也有得益,快樂
 - - -
不過,不會因此改變生活習慣
需要做不代表我 能/可以 做
生活如此,內心更有掙扎
希望唔會係再一次『偏行己路』,否則 orz

3.對信仰的睇法
不應帶『面具』<--我一向都做到
要正視問題<--要學下
----
(被迫)參與人體實驗
不過從舉辦者的觀點出發,有人肯自願性參與反而係更大問題
我無所謂,只要係有功課/UT的日子都冇問題(之前已在此講過)

諗起ykk問既問題我仲未reply
不過已不再需要,留待下次先~

學校書展見到有《空想科學》ar~~
忍住忍住,AL之後先睇,一定好正

終於搞掂『pork-chops』張list(雖然要再執既機會好大)

再講一次--本人係anti-EB的
我既account password係garyleung
請自便

沒有留言:

張貼留言