2013年9月18日 星期三

獨家專訪

(廣告時間)
任飲任食不限時火鍋 每位元
嘉豪酒家 長沙灣元州街188號天悅廣場1樓 (油站對面)
(廣告時間完畢)
----
註:私人內容,請勿私自轉載!

(20130912-火鍋桌前)
「四日前你75X單意外,冇事嘛?」
「冇乜野,係俾尐玻璃碎整傷頭頂,同埋隻左腳擦損左少少者」
「喂唔係呀嘛! 我睇電視,你架車車頭爛得好緊要,凹哂入去播?」
「凹o個邊係左邊,右邊冇咁嚴重」
「電視話『懷疑尾車收掣不及』,係咪真的?」
「唔係咁架! (意外)o個時睇住前面架74X,見佢一路唔踩brake自然減速,
又唔著死火燈喎,咁咪行住50,照跟番兩秒距離。點知只係望一望右邊倒後鏡,
望番過黎o個時架74X已經好近,我心諗『幣啦,呢次一定撞......』,
即刻踩brake啦,臨撞o個時條軚稍微拎向右,將撞擊力卸哂去左邊,先至冇乜傷......
架車停低左後,見自己仲郁得,咪走去睇下、關心下車上尐乘客點。
你知啦,尐『白狗』(非低地台巴士) 冇頸枕嘛,咪好多乘客撞到口傷面傷,
有一個女的隻腳夾住郁唔到,好在之後救出黎都只係瘀左。
好彩係『白狗』而唔係『金狗』(低地台巴士) 咋!
『白狗』車架硬淨好多,又咁好彩坐高左少少先至冇事,
如果係『金狗』o個尐纖維版,肯定撞倒夾住腳啦!
今次真係覺得好好彩,所以跟住o個日即刻去左還神」
「要唔要揹鍋?」
「5分就肯定記硬啦! 之前九巴已經call左我番去傾計,話呢次都冇牽涉人命損失,
乘客賠償就照賠,但如果要打官司既話,我可能唔會有任何backup;
警方o個邊反而仲未叫我去落口供」
「九巴出事後唔係有派人到現場嗎?」
「你話傾電話o個條友? 保險部架,黎睇下撞成點,之後點同保險公司傾架咋」
(註:九巴的作風是一向不幫助司機「打甩官司」,名副其實「你死你事」......)
「咁有冇心理壓力?」
「冇! 又冇撞死人自己又執番條命,點會有。只係有時夜晚訓唔到......」
----
註:父母親信主後帶他們參加佐敦堂的姊妹是這位75X司機的妻子
他們的獨女在教會是同工,但他一直都未信主
(可能因為妻子沒有做好見證的緣故,but that is another story.)

沒有留言:

張貼留言