2008年12月7日 星期日

週記

1 Dec (一)
roll-call前 3樓走廊近phy lab
見到dominic比我更早到來「與陽光玩遊戲」
一直以來,就覺得這樣好舒服,身心輕鬆一下(堂都未上輕鬆甚麼 =.=)
對此,eric的形容是「正能量吸收」
而dom的版本是「好像主的靈光照耀到我一樣,好溫暖」(深感認同)
你又喜歡sun-bathing嗎?感覺如何??

3 Dec (三)
你為公司條數唔見廿幾萬要用電腦,我唔可以check vocab.都冇問題
我做緊中化你卻要我放低佢同你做家務??
仲話最憎人發脾氣,但自己d語氣都唔好
我唔鍾意雙重標準

4 Dec (四)
跟老爸去金鳳「鋸扒」計劃失敗

5 Dec (五)
『gary真係唔似呢個年代既人』by eric+zero
連自己都認同......

6 Dec (六)
需要建立禱告
的而且確,末世實在是近了
也開始擬定來年目標

7 Dec (日)
討論recital選歌
太易-->afford唔到minor defects
太難-->自己彈唔到=.=
好快就可以試另一首我幾想彈既歌
but i hate inner notes >_<

看完某post
始終相信隨波逐流,就不能分別自己

(Joseph似Santa Claus,你同意嗎?)
to 相關的組員:
要愛下去,必須忍笑 XDD

最憎youtube video死link
----
本週週記完 下週......一切從簡

沒有留言:

張貼留言