2007年12月7日 星期五

傳媒的操守

香港一名記者被人用氧氣瓶襲擊暈倒
台灣一名記者被捲入車底重傷

好多人都話警方應伸張正義,『捍衛新聞自由』



哈,真係up得出就up
試想像下有日你同fd(or家人)行街,佢突然暈左,
跟住一班記者走哂上黎,勁影相(當然係用哂閃光燈o個隻),
又俾一堆工作人員&採訪車圍住
如果你唔會好似o個個男人咁阻止記者錄影,
o係中化既角度黎講,this is無情。
所以個記者俾人打傷,係出於情既表現,並唔係干預新聞自由。

無錯,o個個男人冇好教養,行為亦好唔arm,
但係點解世上冇人會去話下d傳媒??
TPY成日都話家陣傳媒d影響力好大
講真o個句,傳媒唔知幾時開始已經隻手遮天,
佢想我地知乜就播乜,我地只有input,no output。
好多我地應該知既野such as朱培慶既下場,國際局勢,九巴既加價申請......
無端端不明不白。
又有次同銀禧人行過報紙檔,本雜誌用張正面裸女照做封面(最 重要部位打格仔),
我地一致認為有冇格仔都冇分別。

傳媒咁做既原因:
1. 政治因素--使hk同中央有交待,d官員又易落台
2. 新聞價值--要視乎傳媒想我地睇野既角度+思想限制
3. 市民因素--因為正面既新聞attract唔到讀者
 ==> d記者冇啖好食,惟有滿足八卦既人類

後果:
d好唔實際既野成為左市民茶餘飯後既話題,
開始接受哂傳媒既訊息,冇主見又冇反駁。
記者既工作操守愈來愈放肆
偷拍係拿手好戲,知名人士經常被記者跟+影(當然不顧當事人感受),題材偏激化



打傷記者要捉人合乎法治精神,
但掛住『維護新聞自由』作口號就係無理取鬧,是非不分。

TPY只會俾社評我地睇,係有原因既。
我唔期望傳媒會自我反省,因為佢地只會『有過之而無不及』。
外國d明星有時會打記者,香港明星都好俾面。

沒有留言:

張貼留言