2007年12月2日 星期日

BHJS 44th speech day

條褲好緊,唔舒服

lunch w/ ykk & raymond
ykk:『raymond冇變,gary變左......』
可能係因為唔再o係bhjs讀既關係。
原來曾經去黃笏南做交換生既hugo已經由大S升級為淫S,勁搞爛gag o個隻。

入hall,要我地跟學號排真係好難,
唱校歌--一早識背 la,都唔知點解d人讀咁耐bhjs都要睇歌詞。
上台--唔緊張(緊張都冇用),不過d人話我口黑面黑,
又木咀,又死魚眼咁。(所以唔好影我相)
跟住林兆龍勁吹水,fifi同 joyce無聊得滯,
o係graduates list到搵d識既名,跟住估下佢有幾多科credit =.=
跟住benediction----隨左benedict solution之外我乜都諗唔到。
choir同dance performance 幾好。

ykk問我走得未(趕番教會),我話就話ok,其實係唔ok。
大佬呀,幾難先見番咁多jubileans,梗係想留多陣。
不過ykk都講得arm,咁耐冇見佢地如果冇keep住聯絡,除左問佢地最近點之外根本冇野好傾,
而且我會番唔到教會。
不過亦因為咁而有少少down,再加上眼訓,搞到自己好頹,咁多位青十組員唔好意思。

dinner杯熱央使我清醒番d,心諗自己仲著住套校服,不如......

最後一次著bhjs校服搭過海車返屋企。


bhjs名正言順咁成為我既past,
正所謂物盡其用,我會將莊記校徽縫上件衫度。

沒有留言:

張貼留言