2007年8月26日 星期日

呢個禮拜做左好多野

上週四終於約到小學同學出黎食飯+傾計,
去左TST既pizza hut,俾個『執c牛肉脆米批』笑左一餐,
另外發明了新term『OU』:

OU--> Open University --> 『開大』

發現冇見好耐,d小學同學轉哂性lor~
----
話說Andy整左個msn virus俾我,好大獲,
都俾我用左『費爾木馬強力清除助手2.0』tackle到,
o係呢到hard sell一下,未搞掂既fd們快dl佢la~

meanwhile,個ie居然開唔到yahoo email同xanga,
又同我自動關閉,又話drwtsn32.exe(Dr. Watson)有問題,
o係未重裝ie前,暫時改用firefox,
估唔到佢俾我想像中易用。
----
last night真係要同shirley+阿秉farewell,
願主保佑你地,你地都要多d番黎探我地ar~

沒有留言:

張貼留言