2007年8月8日 星期三

8/8 放榜之日

今日返學校等放榜,
d人走哂去何sir度『八』下d result,搞到9點幾先派cert,
第一批收到cert既人......冇我份,諗住應該掂啦......

07 CE result
中文 level 3, 英文 level 4, Bio E, Phy C, maths+a. maths+chem+CIT  B
best 6 合共22分

跟住先知我係排waiting,仲要排第5,
等等下學校已經收齊30個人,mrs. leung話:『你有廿幾分,快d去莊啟程試下啦!』
於是拿拿臨坐taxi過KTC報maths stream,
坐低填form之際                                       -->『Gary你都黎左啊?』
原來Alice坐o係我隔離......
交左form要等到2pm先知result,於是去左食lunch+打去其他中學問有冇位,
2pm result出黎,有我個名wor,咁咪即刻搞註冊lor~
不過le所謂interview 主任只問:『你地有冇問題?』,基本上每人只講0-2句就完左。
點知......佢地收左我成張cert
跟住先知佢地唔想d學生轉校,方便d成張攞去,遲d派番。
首期學費1392大元,聽日俾番張入數紙根就ok。

唔知我咁樣算唔算『塞翁失馬,焉知非福』呢??
不過開心還開心,都要為其他未搵到中6學位既弟兄姊妹祈禱。

沒有留言:

張貼留言