2011年4月16日 星期六

GIS Project

其實呢一科呢(無錯係一科)都幾頭痕
簡單D講其實就係FYP既迷你版
所以得到既支援好少 中間遇到唔少阻滯
有D真係解決唔到 要另外諗橋兜過去

能夠完成絕對係我意料之外
好似淨係用幾日就搞得掂 段片又OK咁
(絕對睇得出係用心製作)
話說12號朝早present
之前個晚其實先整左段片 凌晨仲要剪下佢

Q&A時俾人插「無俾accuracy」
實情係有幾組都無俾 但淨係我地有事
點解? 同學話因為「不平等待遇」:
人地組組都係女仔所以無事 我地全男班所以出事 =_=

題外話
話說我地要提名Excellence in Teaching Award
我不知其他人點揀
但咁多個教過我既staff當中
有D真係衰到唔配得被提名

沒有留言:

張貼留言