2010年3月7日 星期日

Unexpected

「唔好睇少詩班既服侍。詩班係無間道,係臥底黎。
只有獻詩時先見到佢地聚埋一齊,平時可能會散佈o係教會唔同角落,
同我地,甚至係幫助我地一齊敬拜。」
(2010.3.7 早堂)

「真係唔捨得佢地離開,真係好好聽
如果可以唱足成堂,你地話係咪好好?」
(2010.3.7 中午堂)

----
話說王牧師實在好鐘意《最知心的朋友》
早堂獻完呢首詩後:「
好好聽呵?係咪好想唱埋一份?我地都可以架!等詩班撐住我地啦~」

好彩今日唔係小弟負責彈琴。要詩班跟住會眾唱,唱唱下skip左十幾個bars,
小D應變能力都唔掂。
(小弟點解唔彈?因為要幫聲)
----
食完飯繼續練習
今次既對手係Sally (又一個猛料前輩!!)
開始之先,阿Kit已經提醒過我要謹慎、認真
結果都係不能避免咁俾佢「醒」左幾野 =_="
----
下午堂探Andy班
Andy彈得好有感情
如果自彈自唱......(在此留白,請自行想像發揮)

沒有留言:

張貼留言