2010年2月8日 星期一

朝九晚四半

2月7日
7:30 a.m.
大清早,下雨,「有無搞錯?」

8:30 a.m.
在教會地下食早餐,望著地下部電視,心裡跟著清晨堂敬拜隊一齊唱
紅姐姐將小弟的「所作所為」告訴澤琳
總機的反應:「唔知我幾時退休,唔使彈青崇呢(幻想中)?」

(指揮約了alto音部及小弟提早於 8:45 a.m.練習,但除了小弟外其他姊妹都忘記得一乾二淨)

10:45 a.m ~ 13:00 p.m.
今次能夠大條道理地「拆樓」,皆因低音已經無可再低
事實上,阿Sir不斷指示小弟最低音的8度 chord要出盡力

阿Sir「降一度」計劃順利完成
只是中午堂那一次錯 chord沒有補救到,結果全世界都知

1:15 p.m.
全日最大雨的時刻,「我地首詩 fit 哂,『你是我藏身處』......」

去322慶祝 Dawn的生日,反而助長噪音污染
話說 logos core人選已定,小弟:「結果ykk無份......」
Sunny:「抵佢啦!鬼叫佢成期唔返......」
慶祝完後已經是1:45 p.m., 不能吃午餐了,匆忙返回大堂

2:00 ~ 4:30 p.m.
Final rehearsal大家都好緊張,
緊張到幾乎奪去讓會眾「靜默候主」的時間來練歌
出奇的是,之前大家都好似未熱身,敬拜時反而有著好的狀態

聽三次一樣的道已經沒啥感覺,反而第一次坐頭排感覺好新鮮
身旁有一位陪我敬拜了三堂的弟兄,此時已瀕臨昏睡狀態

4:30 ~ 5:45 p.m.
敬科完後跟敬拜隊一齊食Tea,同工分享自己在拓建奉獻上,
在差傳認獻與宣教仕的幫忙上所經歷到的見證,很感恩

7:30 p.m. ~ 10:00 p.m.
去了town hall聽音樂會
----

今日終於明白點解組長說:
「過多侍奉會『整死自己』,亦會降低侍奉質素」
下午堂有一首歌,錯得好離譜
意想不到這竟是自己有練過、最短的、non-contemp.的《三一頌》
幸運的是,這種經歷只會三個月一次,不用太辛苦(下個月是「迪迪」負責呢)
就算能做得好,正如王牧師所說:「......都不是屬於你的。」

----
以下是附加細節:
1.班長私下贈了一席話:
「來侍奉,是讓神使用你自己的長處
我們是來夾歌,不是來練歌的。」

2.早堂聽道,拎起本聖經,上面寫住「講台專用」

3.「Gary冇得join core,不過唔緊要,你要做既野咁緊要」
「o下......我覺得每一個侍奉都同樣重要」

4.質疑logos組員怕 Dawn今日不出席,特意叫她帶查經
(剛巧的是直至上週日(31 Jan),帶查經張list上2月7日o個格冇人填名,所以阿Dawn要親自出馬)

5.小弟不熟悉主日程序,若沒有看見主席在台下的提示
小弟是完全不曉得《將心給我》(奉獻歌)是何時完的

6.自稱「唔係成日番黎」的 Shirley出席下午堂

7.影音部:「下午堂好地地,點知耀基突然出現,莫非我又做錯野......」
「......點知佢話『EP個 bass好嘈,可唔可以搞搞佢』。」
(事緣小弟不熟用 EP,不小心地開盡 volume,事後耀基形容「有少少feed,又有少少拆左咁」)

8.四月受難節也要出隊

沒有留言:

張貼留言