2009年11月13日 星期五

=__="

話說有份report連assignments o係11號deadline
之前o個晚o係學校個 lab做做做,搞到成12點幾先走,
道門開唔到,差D以為俾人反鎖左(其實係另外一道門出)
見到danso D人仲練緊
我返屋企都要搭通霄車,唔通佢地唔使返屋企?

11號o個日仲要上堂遲到
點知一坐低先知 太多人唔識做,太多人有野問
份report deadline delay到24號 辛苦完得個桔

黎緊又有present 聽講另外個group做一樣topic離左題
我地其實都唔好得去邊 只係發現得早改好佢(即係做埋人地o個份)

今日一坐低GE lecture
突然好多靈感湧現
希望我可以寫得好個programming mini-project
(居然o係search engine發現我地個topic有好多人search過 其實都幾好笑)

----

冇耐之前SU送禮 得256MB USB手指一隻
自問唔大貪 夠我功課用就得
如果遲D唔見左都冇咁hurt

沒有留言:

張貼留言