2008年5月12日 星期一

表達

想下想下,我驚見原來自己係咁self-isolated,
為左身邊既人,我決定多d分享自己。

其實我並不是你地想像中咁開朗,真架,
你不信係好正常,因為我對其他人普遍得一個expression,叫做開朗。

不過,我又好驚自己變左好多。
呢幾日,我d火番左黎。我不想變憤青,又唔想好灰好灰,灰到似組長咁。
(唔講名la,怕佢嬲。之前講既『衰老宣言』我收番la,我只要mature,不要老。)
我怕遲早一日我又會攞d公物去smash,e.g.班房門,唔信既問kc或ykk(呢次要講)。
仲有一樣我怕,簡單d講叫『情緒上既崩潰』,情況可以話係一發不可收拾,
不過咁既野已經少左發生,因為我通常都唔會俾你地睇到,大家放心。

----
要改下自己對屋企人既態度。
仲有樣野要感恩,我重新感覺到主既愛,amen~

沒有留言:

張貼留言