2007年9月4日 星期二

4/9

朝早落住雨返學,學校有提供遮套,不過我把宿骨遮唔arm用。
第一堂中化,老師派張questionaire,想知我地讀過乜課文同CE乜成績,
佢仲話10月17日要做 全篇《射雕》既assessment,要快手d prepare。

跟住係phy,阿sir同我地講下syllabus,txt bks+ex. bks。
佢話:『AL個市場細ar,冇乜ex. bk可以算得上係好......』
咁我應該點做好?

recess之後係pure maths triple,佢recommend我地買txt bk同AL solution街,
又教左statement calculus,
聽得明,不過就唔係好識用佢地。

去左千色 o個邊食lunch,俾我校d同學佔左差唔多成半間餐廳,
lunch完之後
......
三大皆空。(唔知你地明唔明我講乜)

間學校真係同舊校完全唔同。

沒有留言:

張貼留言